”Vi havde i Esko nået et punkt, hvor vi var nødt til at træffe en beslutning ang. vores ERP-system, som trængte til en opdatering og allerhelst en udskiftning. Det var et ønske fra vores side, at et nyt system skulle kunne håndtere flere led i arbejdsgangene i virksomheden og bl.a. skulle kunne håndtere lagerstyring og forenkle og modernisere processer. Derudover var det yderst vigtigt for os, at systemet kan håndtere tidsstempling og produktionsplanlægning samt indeholder en CRM-funktion, som gør det muligt at følge en kunde helt fra kundeemne (naturligvis med mulighed for import af disse) og til ordren er færdigproduceret, leveret og faktureret. Og når systemet så samtidig automatisk holder styr på materialeforbrug, som gør det nemmere for os at købe rigtigt og mest prismæssigt ind, så var valget til sidst ikke så svært. Vores samarbejde med Monitor har virket upåklageligt, – vi har følt os trygge, forstået og lyttet til hele vejen”. Læs hele Monitors LinkedIn-opslag her